Rudian Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Hei. jeg har en liten lekarsje inn i bilen når det regner, Noen som vet hvor jeg får kjøpt meg en ny vindupaknig til bilen så det kan bli tett? Trenger vinduspakning bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T4ray Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 har hatt sammme problemet men fiksa det med og ta tec 7 mellom pakningen og biln Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 ring http://www.hotshop.as/ eller bestill hos VWforhandler Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 har hatt sammme problemet men fiksa det med og ta tec 7 mellom pakningen og biln Okay, Så d funket fint? Man kan åpne vinduene igjenn når man har tatt sån mellom pakingen å biln? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Okay, Så d funket fint?Man kan åpne vinduene igjenn når man har tatt sån mellom pakingen å biln? Sålenge en ikke har det mellom pakning å vindu ja. Ser du noen skader på pakningen? Hvis ikke kan det være så enkelt at vinduet må justeres litt, ta av dørtrekket, du ser hvordan vinduet er skrudd fast, skru litt løs og juster vinduet. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg