Førstegolf Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Har i dag kjøpt meg en golf på nett. Men etter å sittet å lest flere timer her på forumet har jeg blitt litt nervøs, anngående rust og andre feiler på golf3. Som selgere holder tilbake innformasjon om. Håper noen kan pm meg så jeg kan sende linken på annonsen til en kyndig golf mann, som kan vurdere litt ut i fra informasjon fra annonsen, om jeg er i ferd med å bli lurt, eller ikke. Skal hente bilen i helgen, å er veldig spent, om den er like bra som det fremgår i annonsen. Håper på raskt svar. Mvh Førstegolf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 ta en titt på http://www.luftvann.no og se på prosjektene jeg har lagt ut. Disse er ikke spesielt ille... Jeg har begynt på en nå som er helt grusom. Slik at selv jeg seriøst tenker "spiker" I alle tilfelle får du en pekepinn på hvor du skal se etter rust... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Førstegolf Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Hei, tror ikke jeg får sendt pm. Skal det ikke være lagret meldingen man sender pm? Mvh Førstegolf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 jeg har fått..samme pm 4 ganger ..hehe Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Førstegolf Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Oj, sorry:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg