warwick Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Ønsker å kjøpe en forsterker til å drive mine 6x9 høyttalere. Alt av interesse så lenge det funker greit og ikke er no søppel... Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Har en Pioneer. Kjøpt i 2000, 4x40 w tror jeg. Ene utgangen er det noe galt med.. ødelagt kanskje fordi det kommer "dynamostøy" fra den, men de andre virker bra. Brukte den til å drive frontsettet mitt før jeg kjøpte ny JBL. Er 500 en uforskammet pris?? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Ikke for å være sær.. Men jeg tipper du får mye mer svar her http://bilforumet.net/forumdisplay.php?forumid=503 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by ClusterOne Har en Pioneer. Kjøpt i 2000, 4x40 w tror jeg. Ene utgangen er det noe galt med.. ødelagt kanskje fordi det kommer "dynamostøy" fra den, men de andre virker bra. Brukte den til å drive frontsettet mitt før jeg kjøpte ny JBL. Er 500 en uforskammet pris?? er nesten sikkert bare at du har brudd i "signal kontakten" på den kanalen. tar 10 min og fikse. Har reparert flere pioneer forsterkere med samme symptomene. Er vist en svakhet med selve kontakten og måten den er festet på printkortet. hvis du eller en kammerat har lodde erfaring så er det pis of keik -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Vakuum Ikke for å være sær.. Men jeg tipper du får mye mer svar her http://bilforumet.net/forumdisplay.php?forumid=503 Takker, men er så vanvittig mye der og jeg er ikke helt sikker på hva jeg bør velge. Kanskje jeg burde spurt om tips til forsterker... Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by warwick Takker, men er så vanvittig mye der og jeg er ikke helt sikker på hva jeg bør velge. Kanskje jeg burde spurt om tips til forsterker... nei altså det er kjøp og salg.. du kan legge ut "ønskes kjøpt" der også.. og de fleste som driver med salg, eller ønsker å selge er der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Har posta der og nå.. Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg