Golfjente Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Hei er ei jente som akk har kjøpt seg bil =D Har to pioneer høttalere i døra tror jeg og sånne oppå dashboret som er originale tror jeg. har en forsterker fra clas olson som det står 900 watt på og kabelsett fra biltema for 250 kr. kompisen min sa at forsterkeren min var dårlig og strømledningen for liten. men typen sier at det er bra. jeg vil ha skikkelig bass i bilen. men vet ikke hva jeg trenger. Hjelp? =D blir meget takknemlig for svar for jeg vil ha lyd i bilen min! (har en basskasse der nå men den ene høyttaleren i den er sprengt og den var ikke noe bra uansett) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell erik aune Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 hei. clas olson forsterkeren er de en monoblokk på "900" watt eller de fler kanals? og hvilken dimmensjon er de på den strømledningen som kompisen din sier er for liten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfjente Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Forsterkeren er en 4 kanals. Strømmen vet jeg ikke. men kan jo kjøpe ny hvis vi finner ut at den er for liten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Da trenger du nye kabler, en monoforsterker, og ny sub... Hvor mye penger skal du bruke på dette? Og hvilken spiller har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell erik aune Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 okei...men forsterkeren til valige høyttalere krever ikke all verden av dimmensjon på strøm kabebelen..de du trenger er jo egentli bare en mono forsterker og en sub og ett kabel sett,eventuelt en aktiv sub...feks dynabel har noen pakker som trykker veldi bra som koster lite... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfjente Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 jeg lever bare på stipend. hvor bra for jeg for 3000? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfjente Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=235&katid=40&mid=m436&id=&vn=736 er dette her noe jeg leter ette?:P hva tror dere? Spilleren min var ikke så bra sa dem men den tar mp3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfjente Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 eller denne? http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=4103&katid=40&mid=m436&id=&vn=736 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell erik aune Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 du har jo spiller og høyttalere og forsterker til de så viss alt dette er i grei stand...er de jo kun en bass pakke du trenger...får mer bass for pengene om du kjøper en bass pakke til 3000 enn om du kjøper sånne sett som du linker til me høyttalere og sånn..istedenfor den power packen som du linker er de jo ett annet sett på bilstereo.no som ligner veldi,de dehter jbl gto bass pack...den innholder samme subben men en mye bedre forsterker som er mer beregnet for sub...du får mer trykk for pengene i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfjente Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 hmm link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell erik aune Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=4672&katid=40&mid=m436&id=&vn=736 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfjente Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Blir dette bra lyd?:P Eller kan jeg få noe annet som er bedre til samme pris?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell erik aune Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 jbl er ett godt merke de,er ikke så lett og finne både forsterker og sub til 3000 som eg kan garrantere godt trykk fra...men siden du heter golfjente kjører du vell kansje golf og i en liten golf vill den pakken trykke bra.. finnes også ett bruktmarked du kan få enda mer for pengene på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfjente Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 ja kjører en golf:P men den forsterkeren jeg har. funker ikke det bare å kjøpe en basskasse å koble på? æææ dette er vansklig=( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfjente Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 og forresten hvis jeg må ha ny forsterker så får jeg solgt den jeg har for 1000 så da kan jeg bruke ca 4000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg