Gå til innhold

Mitsubishi Evo 7 - Oslo øst

Ranger emnet


mikkepikke

Anbefalte innlegg

Yowsa...

 

Ble vinka inn av onkel blå i går natt og de lurte på om jeg hadde sett en hvit Mitsubishi i godt driv...det hadde jeg ikke, så jeg svarte nei såklart. Hele Skullerud/Bøler distriktet krydde da av politibiler etterhvert.

 

Var på vei hjem for en halvtimes tid siden, og da la jeg merke til at det var politibiler ved alle inn/utkjørsler på E6 ved Lindeberg/Alna i i Oslo...

Kjørte forbi Statoil v/ IKEA og så at det sto en kommandobil og noen andre politibiler der, samt...(det interessante) en hvit Mitsubishi Evo 7 som ble heist oppå en Viking-bil.

 

Personen som kjørte bilen må ha kjørt veldig inspirert for å trigge Oslo politidistrikt så vel.

De gutta som jobba på Statoil sa at de hadde funnet bilen forlatt, men jeg spurte den ene politimannen om de hadde det.

De hadde tatt en fyr sa de, og at bilen var punktert...siden bilen sto på Vikingbilen.

 

Noen her inne som er den lykkelige eier av en hvit EVO 7?

Var ikke skilter på den såvidt jeg så. Mulig de hadde plukka di av.

 

Veit også at det finnes en spottings i Oslo-tråd, men jeg lagde denne for å kanskje få mer feedback. (Kanskje noen andre som har sett han/hørt om det e.l.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, men du er jo brutal kjører, husker på vei mot lillestrøm fra ingerstrand da jeg kjørte med deg med grønn mazda og fjortiser i baksetet

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår