Eirik190e Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Hei. Har en golf fra 1991. Trenger cd-spiller, høytalere, sub, forsterker. Budsjett, 6000 kr. Vet at dette er lite penger å bruke, men skal i senere tid, kjøpe bedre høytalere, og cd-spiller. Tenkte å bruke høytalerne jeg har fremme en stund til. Er det noen som kan sette sammen noe som slår best mulig fra seg til denne prisen? Så blir jeg utrolig takknemlig. Har sett litt på pakkeløsninger, men er usikker på hva jeg burde velge. Derfor tenke jeg å se hva noen som er flinkere enn meg med bilstereo klarer å sette sammen. Mvh Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Det er en Golf II du har altså? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik190e Skrevet September 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 jupp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg