Geir A Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Hei. Er det noen her inne som ønsker å polere bilen min? Eller vet om ett bilpleiefirma som gjør en veldig god jobb? Ønsker ett 100% ordenlig resultat av en som legger sjela si i jobben og gjør det perfekt. Bilen er en Peugeot 307 SW 2008 modell. Svart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fairfax Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Har du et sted innendørs så kan jeg komme opp og legge Nanolex på lakk, felger og glass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 http://www.scandicshine.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Litt langt unna, hvis ikke kunne jeg sikkert prøvd meg :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg