goførti Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 hva jor du galt nå du bytta clutch da ? måtte bytte den ijen etter å ha kjørt den til jæren :O vet du om mer rust en de så er forran bakhjula ? Galt å galt, satt på en som turbomotoren i 245n tok livet av :D skal være unormalt bra for rust den bilen der. Siter 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 chromefelger på en 240? pynt dem med litt julepynt også så blir den fin:) nei gitt. compomotive i gunmetal! eller lingende. har jeg rett om du er 17 18 år? 22. få fram bilder av felger da ? ikkje felger til mangen tusen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 hadde dei på den gamle 240en min. kansje de ser fint ud på 242en ? er litt kantfelger men de er ikke så lyse som eiker ivertfall. vis dere ikke er enige med meg så legg ut bilder av de dere mener kan være fint på den ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Syns folk var litt vel flinke til å kritisere bilen din jeg, skal ikke påstå jeg var kjempefan av alt, men det var ikke så ille. 240 skal være litt harry det... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Syns folk var litt vel flinke til å kritisere bilen din jeg, skal ikke påstå jeg var kjempefan av alt, men det var ikke så ille. 240 skal være litt harry det... hehe. syns og at eg skal ta vekk volvo skvettlappene men syns de kan henge der til bilen har fått bross styling. men håper på turbo motor først. i går stoppa bilen var bensinlukt over alt.. fra b230a motoren.. :S finner ingen plasser den lekker heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 noen så vil si sin mening om de fellene eg viste bilde av nå ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg