leket0y Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Noen her som har bygd 2,5" eller 3" eksos på sin 1.8tq? Noen som har en ca pirs på ka de vill koste i rør å styr? Om noen har 2,5" eller 3" hadde du/Dokke gidda å filma så en får høre lyden?=) Siter Thomas - Audi A4 1.8TQ 1996 - xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaen Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 hør med s1ffern han har 3" downpipe med 2,5" resten av veien hvis jeg husker riktig. men han har ikke bygd selv. det er ett ferrita rustfritt anlegg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 hør med s1ffern han har 3" downpipe med 2,5" resten av veien hvis jeg husker riktig. men han har ikke bygd selv. det er ett ferrita rustfritt anlegg:) Har samme anlegget på min TQ, skal se om jeg får tatt opp lyd i løpet av helga, viss det er ønskelig?;) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg