micrakid Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 (endret) Hei! Trenger litt hjelp her. Er ganske blå på dette så kunne trengt en eller flere hjelpende hender. Har kjøpt et filter fra biltema(!) Spørsmålet er: Jeg får ikke plassert luftfilteret rett på åpningen, da får jeg ikke igjen panseret, så må jeg kjøpe rør og plassere den f.eks der røret er nå? Bilder: http://img12.imageshack.us/gal.php?g=dsc00077bq.jpg Endret September 10, 2009 av micrakid Bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Ja. ellers kan du bruke det gamle røret om det passer. Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Du kan eneten ta ut det filteret som sitter i boksen og koble det nye filteret på slangen som kommer ut fra boksen,eller dra til en butikk som selger slanger med 90 graders bøy... Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
micrakid Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Fikk et problem. Det går 2 andre slanger inn i luftfilter boksen også. Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg