fbl2211 Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 hei Har en A6 1.8T 2001 mod, som jeg skal skifte clutch på, er helt blank på det området så jeg tenkte kanskje noen kunne komme med noen tips/beskrivelse på hvordan man kan gjøre det? Hvis noen har bilder så setter jeg pris på om dere kan legge dem ut.alacocaina:mekke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaen Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 http://autohow.tv/performance se how to replace clutch. er en mustang men regner med det er noe av samme opplegge litt avhengig om du har qautto eller ikke. har du ikke det så har du tværstilt motor å da står girkassen frammi motorrommet isteden for nærmere under midtkonsoll;) en ting som er viktig er vell å sentrere clutchen. er ikke helt sikker selv da jeg har kunn vært med å gjort dette på en sierra for lenge siden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john erik Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 http://autohow.tv/performance se how to replace clutch. er en mustang men regner med det er noe av samme opplegge litt avhengig om du har qautto eller ikke. har du ikke det så har du tværstilt motor å da står girkassen frammi motorrommet isteden for nærmere under midtkonsoll;) en ting som er viktig er vell å sentrere clutchen. er ikke helt sikker selv da jeg har kunn vært med å gjort dette på en sierra for lenge siden;) motoren i a6 står langstilt uansett quattro eller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaen Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 motoren i a6 står langstilt uansett quattro eller ikke du sier noe der:) har jo en kompis med grævling å den er jo faktisk langstilt ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg