-zlurv- Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 (endret) Go dag godtfolk! Tenkte jeg skulle få slengt inn mitt prosjekt her etter at jeg har vært innaktiv i sikkert 3år eller noe :) Det er min Nissan Laurel C32 1986modell som ble kjøpt av min bror. Det blir for det meste kosmetiske endringer til jeg blir fornøyd, så satser jeg på motoren senere når økonomien sier ja. Følgene er blitt gjort på den siden jeg kjøpte den i fjor: Byttet motor og bygget den om til manuellgir, byttet bakaksling da den gamle tok kveld, et lite pop-anlegg (2x10"mtx, 1600w boss 2-kanal, 1F kond, og en kjip spiller), rullemalt (!) matt svart, gule grøftelys (KNUST :( ), sota ruter, Montert Coilovers (all cred til broren min), Lakkert felger hvite, montert voltmeter, Bytta toppakning, Bytta vannpumpe, og sikkert mer så jeg ikke kommer på. Følgene skal bli gjort: Nye grøftelys (gule hvis noen har??) montere oljetrykksmåler, bytte framseter til org. recaro fra Bluebird turbo, ny spiller, få dekk på felgene, Pusse opp vinterfelgene, få skifta litt foringer, og en opphengskule, Nytt eksosanlegg fra midtpotta og bak (2.5" og dobbel 3" utblåsning), Oljekjøler ala JDM stil ? flere JDM effekter!! (Tips?) Jeg satser på at jeg skal få litt å skrive om her, siden jeg føler at det alltid er noe som går gale med den :P Nok prat, her er bildene: Før: Nå: også ble det ene grøftelyset knust :( : Hva syns folket? Tips og tricks? :popcorn Endret September 15, 2009 av -zlurv- Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 endelig er du her og ikke bare på nccn.no:) er så grom den bilen!;) jeg mener at et must i en slik bil er skamtrimma/justert rd28 eller ld28 med ettermontert turbo og større pumpe;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Takker! tok seg tid, men bedre sent enn aldri :) Når er ikke motoren så mye i planene enda, men slik som det ser ut nå, så kan det være muligt at det blir motorbytte senere :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Kjekt å se litt lokale biler!!! Håper de felgene på det siste bildet kommer på ja, de så stilige ut i hvit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Nei jøss, er du også her? :D Jepp, jeg gleder meg til å få på felgene, det kommer til å få hele bilen til å se bedre ut :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Mattsort med hvite felger er vel ikke akkurat JDM stil? Det du kan gjøre er å lakke felgene mattsvarte og sote alt på bilen, slik at den blir murdered out!:D Hvis ikke kan du jo montere på et crazy boso-style eksosanlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Det er ikke bare Dieselen som er seig når det gjelder Laurel, bensinen er også vanskelig å ta knekken på Atle3 Steef: Nja, JDM stilen innebærer jo å gå sin egen vei, å det er jo ikke så mangen som har mattsort bil med blank hvite felger? :) Ang. eksosen så er det hjemmelaga "Sidepipe" bestående av et flexirør akkurat nå. Men jeg tenkte i første omgang å lage 2.5" fra midtpotta og bak. Liker jeg lyden, så blir det nok 2.5" hele veien :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Det der er ikke JDM stil i mine øyne. Henger meg på Steff der. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 jaja, greiiit så er det vel ikke helt Jdm, men det driter jeg i :) Jaja, Noen føler at de er best som diesel, og andre føler at de er best bensin. Personlig så foretrekker jeg bensin. :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Til din informasjon Alte3 så er dette rekkesekser 2.4 motoren. Fattigmannslaurelen er 2liter 4sylindret motor. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Er ikke noe fattigbil dette vel atle3? Klassisk-Bakhjulstrekker med senk er jo kult det! Eneste jeg personlig ikke er helt fan av er at du ofte har forskjellige felger... men det er vel fordi da kan du sladde uten å ødelegge dekka til felga du liker/bruker(?) Men jeg håper du beholder denne bilen zlurv! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 (endret) Drit nå i om det er JDM stil eller fattigmanslaurel, prosjekttråd detta, ikke en forbanna kverulerings tråd! (ikke rettet til en spessiel person!) Kult prosjekt! Trur det hadde vært tøft med røde skvettlappet å en m3 list på bagasjeromsluka å senka litt mer forran enn bak:) Men er kanskje ikke helt stilen du går for Hilsen Øyvind;* Endret September 10, 2009 av Urgeeee je Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Takker for kommentarene :) Når det gjeldere felgene så har jeg kjørt med forskjellige pga at jeg ikke har hatt råd til dekk :P Urgeeee: Jeg tviler litt på røde skvettlapper, men m3 list har jeg faktisk vurdert. Kanskje jeg får ta meg en modd å sjekke :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Drit fett prosjekt, er digge dizza laurelene:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Takker Næssen! er det noen som har bilde av Add-on stylingen til volvo 740? som de fleste sikkert har sett så er det en vanlig 740 lippe jeg har fremme, å lurer litt på resten av kittet :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg