David_G Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 hei, jeg har tull med at vindus-spylern på bilen min ikke virker som den skall, så jeg lurte på om noen kunne legge ut et koblingskjema, fra brytern og hele veien fram til pumpa? hvis noen har, takk på forhånd.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Har noen PDF'er hjemme.. På tysk.. Men vet ikke om det har noe med vindusspyler systemet å gjøre, men kan legge de ut imorgen hvis jeg husker det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 det hadde vært veldig fint =D av en eller anen merklig grund så mangler ledningene til pumpa :S og finner dem ikke noe sted :( så tenkte legge opp nye men bare lurte fra hvor jeg sku hente strømen, hvor relè ligger feks... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Ledningene skal ligge litt gjemt inni skjermen, rett under kanten, de forsvant litt for meg når jeg skiftet pumpe sist gang.. Men får se om noen av de PDF-filene hjelper deg litt.. Legger de ut i et nytt emne imorgen, sånn at alle finner de lett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 http://www.bilforumet.no/100-a6-ur-s4-and-s6-1991-1996/236146-diverse-pdf-filer-el-anlegg-100-a6.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 aah, hjertlig :D:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Si ifra hvis det hjalp deg noe ;) Ellers er google et fint dyr :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg