ivers Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Om du vil se en video av fiaten, så har du den HER: http://rdlx3m.com/video/uno_test.mpg , men som sagt, si meg en bil her i landet som IKKE er "kjørt" de som kjøres holdes friske, men om du velger å kjøpe en bil som heller er nedråna og sota ned pga fittekjøring, så .. værsågod:) mvh RDL Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by ivers Om du vil se en video av fiaten, så har du den HER: http://rdlx3m.com/video/uno_test.mpg , men som sagt, si meg en bil her i landet som IKKE er "kjørt" de som kjøres holdes friske, men om du velger å kjøpe en bil som heller er nedråna og sota ned pga fittekjøring, så .. værsågod:) mvh RDL ja stemmer det.. blanda med pudding jeg.. sårry den unoen der er lagd for litt turtall.. herlig bil RDL.. skulle gjerne kjøp den jeg!! hvis jeg hadde hatt penger til ett slikt beist nå:D Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Manuell-Stikke skulle gjerne kjøp den jeg!! hvis jeg hadde hatt penger til ett slikt beist nå:D Beist? Tralal ekke så stor da! :D måtte bare.. hehe Skjønte poenget ditt :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Hva med en 240 da? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Volvo... (Ja, jeg vet bilkunnskapene mine er imponerende :p) Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg