Verdensrekord Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Eu ok til August neste år. Ny - vannpumpe, termostat, bensintank, midtre potte+ noe andre småting. 4x el vinduer El speil El takluke. Sentrallås Skiltene ligger på biltilsynet men de er bare å hente ut. Årsavgift for i år er betalt. Selges 10000,- Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Noe galt med den da, eller er alt bra? Rust? så jo fin ut. Motor/topp? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Jeg vet ikke om noe galt med den. Jeg har aldri kjørt med den selv da skiltene var tatt av når jeg fikk den. Er ett lite rusthull i den ene kanalen. Også er det litt i hjulbuene som jeg har sett. Motor og gir skal være bra. Toppen er nylig overhalt så det skulle være i orden. Starter med en gang;) Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Ingen som vil ha sladdebil til vinteren? Selges snarest. Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Vurderer den litt, men ikke noe avgjort... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Det er greit. Står her til noen kommer med penger;) Hadde prøveskilt på den idag og den fungerer utmerket:) Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Bilen må nå bort fortest mulig da jeg har fått noen uforutsette regninger. Kan gå litt ned i pris. Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet September 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 8000? Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Kan også vurdere å bytte i noe Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg