stianha3 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Legger ut noen bilder av min Audi A4 Info: 1.9TDI Quattro Full S-line pakke Xenon Sorte ruter Meget fornøyd med bilen. Eneste som jeg ikke er fornøyd med er det fastmonterte hengerfeste.....kan ikke forstå hvorfor det ikke er avtagbart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Gratulerer, Flott bil!:) Planer fremover? tips: - tone siderutene i front litt slik at du ikke får den store kontrasten fra dem bak?=) har du vært under fangeren å sett?:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianha3 Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Tja, har vel noen planer fremover. *chip *tone rutene foran *Xenon i tåkelys *Gjøre noe med hengerfeste Joda, har vært under fangeren å sett. Er skjært ut hull i den for hengerfeste. Noen som har en ide på hvordan jeg skal gjøre det? Hvordan blir det med et avtagbart hengerfeste dær? Må det skjæres ut i fangeren for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 så rimelig pen ut den :) gratulerer ... kikker etter b6 selv nå , hvor mye måtte du gi for den ? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg