lordhol Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 (endret) Hei Har en Power Acoustik PTID-7350NRBT og PA monoblokk OVN1-5500D Får ingen lyd til sub fra subwoffer Out. Ikke noe liv i kondensator heller. Bruker jeg Line Out så funker sub å kondensator, men da får jeg ikke til å stille volume opp/ned. Hvordan kan jeg finne ut av om linje utgang er defekt? Kan jeg bruke multi meter? Eller noen som har andre tips? Mvh Robert Endret September 8, 2009 av lordhol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Har du slått på Sub-utgangen ett eller annet sted i menyene på spilleren? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordhol Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Har lett etter den, finner ikke en slik knapp. Eneste jeg kan finn på sub frequency Output (80, 120, 160hz. Sub volume control, skjer ingen ting om jeg trykker på den. Og sub beep sound. Ikke så mange innstilinger på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Men forsterkeren står på hele tiden uansett hvilken utgang du bruker? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordhol Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 ja den står på å lyser hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg