dusico Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 fikk låne en kadett d 80mod. (kunne kjøpe den for 1.5k) men nå går den på en syl. så da gir jeg faen... fetter (potatis) har skaffa seg en bluebird, og jeg har lyst på en "billig" versjon... kan gi opp til 12-15k IKKE mer...:op :D Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 en kompis har en sånn stående, kan sikkert gi deg tlf nummer hvis du har interesse for det da..men den er seriøst bulket rundt HELE bilen. ny turbo og overhalt motor har den, men du må nok rive vekk motoren og sette alt på plass igjen..mansjetter osv er stripset på :D Siter Member Of Xgang Racing Team www.xgang.net Nissan 200sx s13 (vraket etter 12timer) *Mazda 626 2.0 i 16v (solgt) *BMW 318i( http://tinyurl.com/3dx3s ) *Nissan Bluebird Turbo(en uke) *Motorhispania Rx 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 kan jo få nr hans jeg, dusico@hotmail.com, hvis jeg får den billig kjøper jeg en gtt til eller en vanlig gl og setter over motoren.... hvis noen vet om no billig turbo-biler...let me know....:D Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg