henrikogaard Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 (endret) Ønsker å selge min S13. Bilen ble kjøpt fra England (Ja, den er høyrestyrt) i 2007 i Juni og førstegangsregistrert i August 07. Det har i mellomtiden blitt byttet turbo til T28 fra s14, montert SSA-intercooler, motoroverhaling, montering av J-blood-styling, coilovers og litt diverse. Bilen er i daglig drift, og fungerer meget bra! Gått rundt 175 000 km Gått ca 2000 etter motoroverhaling. En tilsvarende S13 benket 352 whp på samme chip. EU-godkjent til 2011. Årsavgift er betalt! Startsperre. CD/radio med forsterker og høytalere Kort oppsummert speclist: Overhalt motor i begynnelsen av 2009 T28-turbo Blitz spec r-boostcontroller 3" Eksos fra turbo Z32lmm Ivan Flexifuel E85-chip 800cc-dyser Nismo-motorfester Stålomspunnede olje- og vannslanger fra turbo 52MM Alu radiator Stabstag fra BS-bildeler over motor Boost, oljetemp og oljetrykk-føler i gaugepod på høyre A-stolpe Apexi-shortshift Clutch fra EFmotor, DSBHD Orginalbremser fremme og bak, nylig byttet Nismo-karbongirspak Driftworks oljekjøler med termostat Apexi 3"-filter EMUSA-coilovers PLX SM-AFR & DM5 - Bredbåndslambda med 52mm-måler Klare baklykter, sotet svart 17" blade-felger med 225/35-dekk VLSD og takluke Lakken er ikke helt strøken, og det er rust på bakluken samt under dørhåndtaket på passasjersiden. Har også arr etter en nøkkel på passasjerdøren. I mine øyne trenger bilen en omlakkering for å bli strøken. Som sagt er bilen høyrerattet. Hjulstilling er ikke perfekt, men det står montert coilovers + at det følger med justerbare camberarmer bak. 7" Indash-skjerm følger også med, som kan kobles til PC Ta kontakt for mer bilder eller info! Selger bilen da jeg ønsker å kjøpe S14A, så innbytte med mellomlegg for S14A er aktuelt. Ellers hadde jeg håpet på bud rundt 80 000 Endret September 12, 2009 av henrikogaard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikogaard Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 La ut noen bilder til og satt ned prisen. Ønsker å selge bilen fort grunnet kjøp av S14A som forhåpentligvis snart kan gjennomføres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sxpower Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 solgt ? meld meg på 41723795. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg