Stian2106 Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Noen som har hatt problemer å starte en golf 4 02 mod.1,6 16v med konisk filter? Hadde bilen på verkstedet og de sa at den type motor ikke kan ha konisk filter,pga en eller annen forvarming på innsug? Startproblemer har jeg kunn hatt i fuktig vær,finnes det noen alternativer utenom innsatsfilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Tull, jeg hadde et slik filter i min Golf 4 1,6 16v i nesten 2 år uten problemer... filteret var av typen JR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian2106 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 javel,du hadde ingen startproblemer altså.. faen,da må de jo være noe annet som ikke er i orden,da den sliter med å starte i fuktig vær. Burde vel ikke være så stor forskjell på filterne,jeg kjører green Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 jeg har konisk KN luftfilter. Ingen startproblemer. Når man starter bilen så er som oftest ikke motoren varm. Så det skal ikke være noe forvarming når man starter motoren:S Biler med åpent luftfilter skal ha KALD luft inn, derfor anbefales ofte varmeskjold og et rør fra luftinntaket i nedre frontfanger opp til filteret. Det går an å få forskjellige sportfiltre som passer i original luftfilterboksen. se her: http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian2106 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 hmm.. kald luft ja. nå sitter jo filteret mitt ganske nærme motoren,kan jo hende da at jeg ikke for nok kald luft til start,prøve å modifisere litt med noen rør da. Takker for svar uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 at du har trøbbel med å starte kan være forskjellige ting.. mulig luftmengdemåleren din kødder. Kanskje drar den falsk luft, utett. Pluggene dine kan være veldig klare for bytte+++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg