nissan fjalla sport Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Hei. Eg har ein nissan navara 2004 modell. Den har begynt og fjuske på 3. og 4. giret, er det noen som har vært borti det? har testet diesel pumpa i benk, blokkert EGR ventil, kjørt med seperat tank men ingenting hjelper. Trenger tips og gode råd.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 SCV-ventilen? Utgjør oen frskjl å bevege på spaken, går den på hurtigtomgang når den står i 3 og 4 gir med clutch inne? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan fjalla sport Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 ingen forsjell om man beveger spaken, og turtallet er heilt normalt me kløtsjen inne. fusker og napper på 3.gir og på 4. mister bilen heilt pådraget og fusker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan fjalla sport Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 heller ingen motorlys.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paalf77 Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Vi har akkurat samme problemet på en Nissan.. Fant du ut av hva det var? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan fjalla sport Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Ja jeg fant ut av det til slutt. På girkassen ligger det 3 følere etter som jeg husker det. den som ligger nermest girstanga var det feil med. koble fra kontakten og prøv bilen en tur :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg