x8|volvo Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Heisann golfgutter... Sitter å leter sånn smått etter en bruksbil, som kan trekker henger. Da tenkte jeg på en disel golf, er ikke store tingene jeg skal trekke. Er det forskjell på GTD motoren og TDK motoren? Hva bør jeg eventuelt sjekke på disse motorene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Forskjellen på GTD og TDK er stort sett at GTD har GTi look. Disse motorene er nesten evigvarende men kan få sprekt topp og noe gjennomslag etter hvert. Toppen sprekker mellom ventila men det har som oftest ikke noe å si. Har åsså vert borti at reima har hoppa over et hakk når det var rundt 25 blå ute. Men man får også GTD som TDI og det er et flott valg. Spes med Colour Consept som har skinninteriør og mye fine detaljer. Både GTD og TDK har 75 hk, GTD TDI har 90 eller 110. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 takk for et raskt og godt svar. er disse gtd`ene noe "kjappe" da? :p tenkte også på 1.8 bensinutgaven, men disel passer nokk bedre til hengertrekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 ER ikke noe forskjell på GTD og vanlig Golf på 3 eren mens på 2'ern er det større turbo. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 oki, da skal jeg se om jeg ikke får tak i en gtd eller en tdk Sikkert ganske mye sportsseter til salgs til disse golfene. takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg