Joakim Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 i så fall, hvordan? Siter w124 300E Sportline 1992 Mod. w211 200cdi 2007 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard b Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 i så fall, hvordan? hvorfor i alle dager vil du koble ut den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 bare for morro på snøen Siter w124 300E Sportline 1992 Mod. w211 200cdi 2007 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Med den utkoblet forsvinner jo moroa da får du åpen diff, med den innkoblet på du sperre Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Koble ut ASD for å ha det moro på snøen, er du på bærtur eller, ASD gjør vinteren mye mere moro. Men napp ut releet det står ASD oppå bak batteriet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 åh ja nei det var bare en som sa jeg burde gjøre det :p Siter w124 300E Sportline 1992 Mod. w211 200cdi 2007 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyAlex Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Beklager for å fra opp en gammel tråd(selv om jeg ikke skjønner hva jeg beklager for jeg bare ser folk bli sur når folk drar opp gamle tråder, ikke vet jeg hvorfor..) Men over til ASD.. Jeg har ikke så mye peiling i det hele tatt, men i instruksjonsboken til bilen min med ASD så står det at diffen er låst opp til 35% uten ASD, ASD kobler inn kan den låses opp til 100% om det trengs. Så det jeg lurer på, har vi låst diff hele veien før ASD kobler inn? Om det er riktig så gjør man det vel lurt i å koble ut ASD når man ska leke seg på snø, får å skåne ASD'n that is. Ellers kan det jo være han kompisen din tok feil av ASR og ASD. Siter Mercedes-Benz 300E - Cruisetøsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 ASD ligger inne med ett medheng, som tilsvarer ca 30% bremseeffekt, når den kobler inn skal det være 100% sammenkoblet. Vil tro hjul med forskjellig hastighet sliter mere enn lik hastighet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyAlex Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 OK, takk for svar.. hehe. Du vet kansje hva ulingen i diffen kommer av også da kansje? Høres ut som noe slurer. Her helt stille når man har sluppet opp gasspedalen, men med en gang man bare gir litt gass så uler det.. Forresten Einar, har lest igjenom en del tråder bakover her på E-klasse forumet og jeg må si det at det hadde ikke vært rare greiene uten deg her. Kjempe bra at du gidder å dele kunnskapen du har om MB! Takker :) Siter Mercedes-Benz 300E - Cruisetøsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 ASD er konge på snøføre, både når det gjelder framkommelighet og moro. ASR derimot... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.