TimBB Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Hei, Kobla mine Kicker Comp 2ohm's elementer i bilen til en kammerat, Forsterkeren funka fint før vi satt den inn, men når vi satt inn bassern så lyste power lampa også slukna den saakte og døde helt ut, skrudde av tenninga og venta i et kvarter prøvde og starte igjen, så funka anlegget bra, og dunka fint men så slukna forsterkeren igjen! når basserne ble kjøpt så sa han i kassa at jeg burde ha et ekstra batteri, er det derfor forsterkeren kødder? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Tja... overbelastning av forsterkeren? Greier forsterkeren det antall ohm dere laster den med? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Tja... overbelastning av forsterkeren? Greier forsterkeren det antall ohm dere laster den med? Det der må du nok forklare litt nærmere, skjønte jeg stort lite av! :P Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Da har vi nok analysert oss frem til problemet allerede... ;) Hvor mange høyttalere har dere koblet på forsterkeren, hvordan har dere koblet dem og hva heter forsterkeren? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Det er en kasse med doble Kicker comp elementer i, det er bare 1 minus og pluss på kassa som skal kobles på forsterkeren. bare denne vi har koblet til forsterkeren Forsterkeren heter audioplanet trur jeg, er en gammel forsterker på 700W Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Da har du svaret der, kicker elementene er sikkert paralellkoblet, og det tåler nok ikke forsterkeren, som sikkert er brokoblet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Da har du svaret der, kicker elementene er sikkert paralellkoblet, og det tåler nok ikke forsterkeren, som sikkert er brokoblet Så jeg må bruke en annen forsterker for og få dette til og fungere? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Så jeg må bruke en annen forsterker for og få dette til og fungere? Ja... Har en til overs jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Pris på forsterkeren du har a? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg