lordhol Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Hei Byttet spiller, så når jeg kobler til sub og et par 6x9 med rca kabel, så får jeg ikke til å justere lyden i det hel tatt. Det er like høy på volume 1 som 30, men på volum 0 er det stilt. Har koblet til det orginale forntsett på spilleren, de funker normalt. Skrur opp og ned som vanlig. Noen som kan gi meg noen tips om dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Velkommen til forumet! birthday Hvilken spiller og forsterker bruker du da? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordhol Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Hei jeg bruker en Power Acoustik PITD-7350NRBT (spiller) Power Acoustik OVN1-5500D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 For å spørre kanskje i overkant enkelt; Hvordan koblet du tre høyttalere på én monoblokk? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordhol Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 jeg bruken en gammel hvit biltema forterker på 2x100w på 6x9 som jeg har koblet smmen på out rca på monoblokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Hvorfor koble den på Output fra monoblokka når du har Rear LineOut fra spilleren? Du har vel brukt SubOut fra spiller til monoblokk? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordhol Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 (endret) Fra spiller til monoblokk ja. Jo fordi jeg har bare lakt opp en rca bakover, gammle spiller hadde ikke rca utganger så jeg måtte kjøpe en adapter for å gå inn på hytaler utgang. funker dålig, mye støy. Tenkte jeg skulle vente med å legge opp flere til jeg får tak i ett orntilg frontsett med en firekanals forsterker til fornt og bak Endret September 5, 2009 av lordhol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Hva heter utgangen fra spilleren som du har koblet monoblokka til da? Adapteret bruker du altså ikke nå? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordhol Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Utgangen heter rear Output på spilleren. En slik brukte jeg: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=445&katid=78&mid=m436&vn=736 Bruker den ikke nå nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Godt, adapteret kan du jo da selge til en BMW-kis eller legge på hylla. Kan ikke umiddelbart se hva som er problemet da... bryteren til høyre på forsterkeren står på Master? Med volumet på "1 eller 30" som du sier, er lyden da på full spiker eller mer "for lavt"? Midtstilt Fader på spilleren? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordhol Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Monobokk er master ja. Alt fungerte som det skulle med den gammle spiller. Når jeg stiller på Fader nå så blir det ingen forskjell på -15 som +15 Kan ikke fårstå det her, skal ut å prøve mer nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg