Gå til innhold

Min V50 2.0D

Ranger emnet


Superb 4x4

Anbefalte innlegg

Etter mange år med div VAG har jeg kjøpt meg en v50, har akkurat fått bilen hjem etter mange timers kjøretur i regnvær.. her er noen bilder av bilen, beklager dårlige mobilbilder, blir å legge ut noen bedre når jeg får vasket den:)

DSC005411.jpg

DSC005422.jpg

DSC005443.jpg

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! ;)

Mye utstyr eller? :)

Planer?

Takk for det:)

 

er vel det meste av utstyr som man får på disse tror jeg, mangler desverre xenon, og ryggesensorer. ellers er det mye på lista sånn som navi, største stereo, skinn, osv...

 

blir vel en vinge på luka bak, kunne og tenkt meg lakk helt ned. og selvfølgelig soting av ruter.. er sportsunderstell på den så den blir nok ikke senket mere, skal jo funke som familiebil :)

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:)

 

er vel det meste av utstyr som man får på disse tror jeg, mangler desverre xenon, og ryggesensorer. ellers er det mye på lista sånn som navi, største stereo, skinn, osv...

 

blir vel en vinge på luka bak, kunne og tenkt meg lakk helt ned. og selvfølgelig soting av ruter.. er sportsunderstell på den så den blir nok ikke senket mere, skal jo funke som familiebil :)

 

Okei ;) Hørtes ikke så ille ut med utstyr da ;)

 

Okei, baklukespoiler gjør seg det, sammen med soting,

jeg ville eventuelt ha montert på en orginal frontspoiler og S40-grill jeg da ;) Så fronten blir slik:

32_1211684171.jpg

Men hjelper jo på, bare å få lakkert alt det svarte rødt da :)

2.0D går godt også, pappa har også V50 2.0D Summum, går som bare det den! :D

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår