Polo 4 Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Skal se på en Passat 1.8 t 1998 mod. Bilen er godt 236000 km. Er det noe spesielt jeg burde se på? At bilen er i OK stand? Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Forstilling. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Som karn over meg sier, forstilling, den e generelt sett gjennomført dårlig på Passat fra denne tiden. At det er 1.8T som har litt mer krefter enn en vanlig 1.6 gjør det jo heller ikke noe bedre. Ellers må du jo se på den generelle stand på bilen, med mindre du kan litt bil selv, burde alt være i orden, er ofte dyrt å få fikset opp i ting på verksted. Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 ok, jeg kan litt bil selv. Men pleier det å være mye problemer med Passat ? Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 skjekk fortsilling. sentrallås/alarm. rust vedsiden av rails, vist bilen har det. har ikke hatt noe prob på min . har en 1998 higeline 1,8t. eneste er forstillinga.. skifta en del der ja... Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 ok, ja det er en higeline jeg og skal se på. Da for jeg sjekke det :) takk! Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 har vært mye småplukk på disse bilene.ikke kjøp med automat. Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 det er ein del feil med denne årgangen, men om den er godt vedlikeholdt så funker nok bilen, men kjem det ein feil så kommer det alltid fleire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg