skitpeis Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Og til Audison'en kobler du høyttalere som faktisk passer direkte i en W124; Rainbows IQ120 til tusenlappen pr. par... Så er du ihvertfall sikret en musikalsk basiskvalitet, så kan forkjellige bassløsninger vurderes i neste omgang. ;) ja, åssen er det å skifte de? er det trøblete? kan jeg bruke de kablene som alerede ligger der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 ja, åssen er det å skifte de? er det trøblete? kan jeg bruke de kablene som alerede ligger der?Helt kurant, bare å vippe ut de originale, plugge inn DIN-kontakten i den nye og smekke de nedi. Bruker du en halvtime, er du i overkant treg. ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skitpeis Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 det var jo bra. da er det ikke nødvenig med fler høytalere foran da? da tenker jeg at jeg bare har å finne noen greie høytalere til å ha i hattehylla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 De passer i hattehylla også, du har vel et par griller i hjørnene av hattehylla? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skitpeis Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 hehe... det er jeg ikke sikker på. men jeg tror de jeg har fra før av er ganske greie. skal få skjekket opp det =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skitpeis Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 De passer i hattehylla også, du har vel et par griller i hjørnene av hattehylla? nei, jeg har ikke no lingnene i hattehylla. har et par høytalere på 100w fra blaupunkt, hvis jeg ikke husker feil. kanskje noe jeg bør bytte ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg