jorg1s1 Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Skal selge en topp til en BMW 316 jeg har liggende, problemet er at kjøper bor i Stavanger, mens jeg bor i Oslo-området. Noen som har peiling på hvilken fraktmetode som er billigst og ca hvor mye det vil koste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Få veid den, så sjekker du posten...er ikke så dyrt som man skulle tro. Sendte en stor pakke på 25kg elns her for en stund siden, mener det kosta noe sånt som 250-300kr. Syntes jeg ikke er så galt... Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnyDingDong Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 (endret) Skal selge en topp til en BMW 316 jeg har liggende, problemet er at kjøper bor i Stavanger, mens jeg bor i Oslo-området. Noen som har peiling på hvilken fraktmetode som er billigst og ca hvor mye det vil koste? Det er helt klart posten som er billigst innad i Norge. Til utlandet er TNT desidert raskest, mens Schenker nok er billigst. Endret September 4, 2009 av JonnyDingDong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg