Daniel_DA Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Hei. Har endelig fått kjøpt meg min føste bil! Valget falt på en A3 2000 Model. Info om bilen 1.6 liter, 101 hk Gått 130.000 Klimaanlegg Sportsseter el.speil osv. Betalte 78 000 for den. Ting som er gjort -Proff polering -Byttet til pioneer spille med ipod -Hvite blinkere -Facelift lykter bak Planer videre -Nye frontlykter -Senk 40mm elns -18" sommerfelger -Proff toning av ruter Bilder Bilder fra en av de første dagene, etter polering. Pakke fra Norske bildelesenteret med hvite blinkere og facelift baklykter Bytta ene lykta Begge lyktene skifta og nye skilter, fornøyd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahnsen Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Gratulerer med din første bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 grattis!! bli bra dette her ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel_DA Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Tusen takk for det! :D Ja blir nok bedre etter hvert, bare litt dårlig med penger for tiden! Er det noen som kan komme med noen tips til nye fete fremlykter, som jeg slipper og kutte i skjermen for å montere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Gratis med ny bil. Foreslår Devileyes (led lys som nye Audier har). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel_DA Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Takk:D Ja har sett litt på de, og tror det kunne blitt veldig bra :D. Men synes nesten de jeg har sett på ser litt jalla ut, de som de har på streetdesign. Også en ting til, Jeg lurer på om jeg skal kjøpe emblemfri grill, så jeg slipper den cromlista, emlemet osv. og ta bort alt av crom som er på bilen, og kjøpe neon mørke fremlykter, så alt blir svart, eller om jeg skal kjøre den standard som alle gjør, og kjøpe krom speilkapper osv! Hva synes dere om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Strøken 1. bil! Kjøp på 18" felger og senk før du begynner med lykter og krom! Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg