Svinapelsen Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Hallo. Jeg har mistet nøklene til bilen min. Klarte å komme meg inn ved hjelp av en kleshenger. Problemet er at verkstedet sa at på tenningslåsen og bak håndtaket på døren skulle det stå et nøkkel-nummer som de kunne bruke for å gi meg en ny nøkkel. Etter mye demontering viste det seg at ingen av nummerene stemte. Jeg kunne få tauet bilen ut, da kan de skifte tenningslåsen, men dette kostet 3-4000 + tauing. Noe bilen ikke er verdt. Finnes det en måte å tyvstarte bilen på? Eventuelt hvordan hvordan man får ut tenningslåsen? Låsene i dørene kan jeg skifte selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Feilpostet, flyttes... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg