Bhplay Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Hallo.. Jeg trenger nye hovedlykter til min passat.. Det er 2001-2005 passat med org. xenon.. Er det noe sted det kan være billigere en Møller...? PS : NBS tar 4100 pr stk.. Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 ebay is your friend...... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhplay Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 ebay is your friend...... Ingen andre forslag...? Fant ingen der.. :-( Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 må du akkurat ha originale lykter da? vis ikke så kan du feks se på http://www.bsbildeler.no Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhplay Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 må du akkurat ha originale lykter da? vis ikke så kan du feks se på http://www.bsbildeler.no Har jo org. xenon.. kan jeg bare putte xenon-pærene inn i hvile som helst passat-lykter som passer til min bil, da...? Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpedoz Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Har jo org. xenon.. kan jeg bare putte xenon-pærene inn i hvile som helst passat-lykter som passer til min bil, da...? Vil i utg.pkt ikke tro det, vet om en kar som hadde org. xenon på en 3B, og bytta til sånne devil eyes (el. hva det heter)lykter, han måtte kjøpe egne xenon kit til disse, da disse var forberedt for H7 / H1. Tror få (om noen) uoriginale lykter har sokkel for org. xenon (men hva vet vel jeg :) Selv har jeg satt inn H7 Xenon kit i min 3BG, som hadde Halogen org. Hvorfor ikke bare beholde org. lykter, og evt sette på øyelokk? Siter 2011 Audi A4 Allroad / 2011 Skoda Octavia 4x4 Ele Winter 2001 Passat TDI 4 Motion / 2004 Renault Laguna 1995 Opel Omega 2,5 V6 CD / 2002 Ford Focus 1,6 1998 Opel Astra 1,8 / 1985 Opel Ascona 1,8i1983 Mazda 929 2,0 / 1980 Ford Taunus 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 jeg har originalt xenon og byttet til lykter til angeleyes og jeg bruker fortsatt de gammle xenonen :) Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhplay Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Hvorfor ikke bare beholde org. lykter, og evt sette på øyelokk? Jeg vil vel ikke få noe bedre lys med å sette på øyelokk... Min teori er at mine lykter er fylle av støv, belegg som gjør at jeg har mistet mye av lysstyrken... Denne bilen har blitt kjørt mye på grus/sandveier derav alt støvet... Hadde jeg bare kunnet åpnet dem og gjort dem reine... Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpedoz Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Jeg vil vel ikke få noe bedre lys med å sette på øyelokk... Min teori er at mine lykter er fylle av støv, belegg som gjør at jeg har mistet mye av lysstyrken... Denne bilen har blitt kjørt mye på grus/sandveier derav alt støvet... Hadde jeg bare kunnet åpnet dem og gjort dem reine... Aaah, skjønner, tenkte ikke på det i farten, da mine ser ut som nye. Kanskje Polo 4 har noen gode tips da, angel eyes er jo ok lamper og burde være billigere enn org, og hvis han kunne bruke org xenon, er det jo håp :) Siter 2011 Audi A4 Allroad / 2011 Skoda Octavia 4x4 Ele Winter 2001 Passat TDI 4 Motion / 2004 Renault Laguna 1995 Opel Omega 2,5 V6 CD / 2002 Ford Focus 1,6 1998 Opel Astra 1,8 / 1985 Opel Ascona 1,8i1983 Mazda 929 2,0 / 1980 Ford Taunus 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 eg kunne bruke originalt xenon i mine lykter. vis du kjøper angeleyes eller diveleyes så spør du bare han om det passer der du kjøper :) men jeg måtte bare klyppe av en liten plastik bit fra lyktene så passte de rett inn :) men vor gammel er bilen? og er xenonen fra da bilen er ny? for da kan du eventuelt kjøpe et nytt sett med xenon for de gammle er gjerne på vei til å ryke. Prøv det du :) Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhplay Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 men vor gammel er bilen? og er xenonen fra da bilen er ny? for da kan du eventuelt kjøpe et nytt sett med xenon for de gammle er gjerne på vei til å ryke. Prøv det du :) Bilen er fra 2001, har montert nye pærer.. :-( De er jo like dårlige på begge sider, så ballastene er det vel ikke. ? Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 det kan være ballastene. men du kan prøve å ta pærene ut fra lyktene slik at pærene ligger sån du kan se de. Så skrur du på lysene så ser du om de lyser noe sterkt. Vis ikke ville jeg kjøpt nytt xenon kit. Koster deg rundt 1000 lappen :) Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg