307sw Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Hei. Jeg har ikke lyst til å betale kr 10.900 for at peugeot forhandleren skal montere hengerfeste på bilen min, derfor kjøpte jeg et på torshov bil. Men det var ikke med elektrisk tilkobling, de solgte ikke dette pga at peugeot ikke ville gå ut med koblingsskjema på dette :-( Har søkt litt på nettet og funnet ut at disse tilkoblingene er dyre. Er det noen som har erfaring med å lage denne tilkoblingen selv, og bare koble seg inn på eksisterende ledninger som går til de forskjellige lysene? Er det evt noen problem med å gjøre dette selv ? Er det noe overvåkning av pærene eller noe som kan skape problem? Vh 307sw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Hvilken årsmodell har du? Parkeringssensor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Det er jo bare å prøve. Er du heldig fungerer det. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
307sw Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Det er en 2006 modell, ingen parkeringssensor. Glemte visst å skrive det.... Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Ledningsnettet til disse er dyre (og fåes ikke uorginalt så vidt jeg vet) pga det er en styreenhet som skal kobles til et eksisterende ledningsnett i bagasjerommet på venstre side. I tillegg må det loddes på en ledning og kobles på et stikk på den intelligente sikringsboksen på venstre side i dashbordet. Og til slutt må man inn med diagnoseutstyr og kode inn ledninsnettet til kroken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Du får disse uorginalt. 700 kr for ledningsnett opp til 2005 modell. 1900 kr fra 2006 til 2008. Har selv montert dette på min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg