bjornhal Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Heisann, Er det noen her som har greie på ca prisantydning for et strøkent eksemplar av en Fiat Ritmo Abarth. Kan ikke finne noen ute på finn.no så det er tydeligvis en ganske sjelden bil her til lands... Har sett meg ut et eksemplar i ukjent tilstand som mulig oppussingsobjekt... Siter 2001 BMW 320i 1996 BMW 523i [x] 1998 Opel Astra 1.6 Sport STV [x] 2000 Opel Vectra 1.8 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Er vel ikke lett å finne strøkne de nei. Lå en tilsalgs lenge her i fjor mener jeg det var. Prisen på den var mellom 50-60000 syns jeg å huske. Om han fikk solgt den til den prisen vet jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rgmekaniske as Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Er vel ikke lett å finne strøkne de nei.Lå en tilsalgs lenge her i fjor mener jeg det var. Prisen på den var mellom 50-60000 syns jeg å huske. Om han fikk solgt den til den prisen vet jeg ikke... mener og ha sett di til salgs ferdig pusset opp til 50 -60000 kr. men da er de bra altså. jeg har en som er ferdig sveiset ,plast er lakkert svart og det er kun ett par ting igjen . lakk og lys. eu kontroll. starter og går. den vil bli solgt for rette prisen...komme med bud... mvh vetle tlf 47667680 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg