Mnemic Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Heisann. Ja bmw'en er snart klar for start. Tenker nå på bilstereo men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Penger er det sårt med akuratt nå, tenker mest på en basskasse så jeg får litt kick i bilen. Noen som har gode ider om hva jeg burde kjøpe? Bmw'en er en 318i 1994 e36 mod. Orginalt anlegg er kjipt å ha, så vil gjerne høre forslag om hva som kan gji litt kick men forsatt være billig Takker for alle komentarer på forhånd:diespam: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Først og fremst så trenger du en bra spiller, så hvor mye penger kan du bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mnemic Skrevet August 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 har egentli ikke peiling på hvilken spiller jeg har, tenkte ikke å putte mye penger i det, 2000-3000 tenker da bare på å få litt risting i bilen :D er helt grønn på dette området :) takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg