Techs Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Hei. Jeg skal selge min 2.0 liter 16v 136 hk motor jeg har igjen etter en ombygging. Motoren står nå med girkasse,akslinger,bru og alt sånn. Den har stått i en Passat 90 model. Så har du en passat så er det bare å skru den rett inn. Kun 8 bolter tror jeg så er alt på plass. Men kan selge i deler også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Hva er prisen på denne motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Pris ja, har tenk å kjøpe en Passat. Hva med evt ledningsnett ? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 hvis det er 9A motoren så sitter den jo i Corrado også Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Motoren passer nok i en Corrado også ja. Prisen for motor og girkasse er 7000. eller kom med bud :) Ledningsnett følger også med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg