Christ Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Heisann:) Jeg bare lurer på om en Rockford 10001 forsterker(1000watt rms) er nok til å drive 2 stk 12" Rockford HX2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Siden de tåler 500w rms, og forsterkeren gir 1000w rms, så er svaret ja... Men når det er sagt, så er 7500kr rimelig bortkastet for en den forsterkeren. Du finner både bedre og kraftigere forsterkere mye rimeligere enn det... samme gjelder subene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christ Skrevet August 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 (endret) Siden de tåler 500w rms, og forsterkeren gir 1000w rms, så er svaret ja...Men når det er sagt, så er 7500kr rimelig bortkastet for en den forsterkeren. Du finner både bedre og kraftigere forsterkere mye rimeligere enn det... samme gjelder subene ;) Det som er tingen er at jeg kjøpte subene og forsterkerene av en kjenning skjønner du:) Men jeg bare ville vite om det er holdbart liksom :-) Edit: Jeg betalte nesten slikk og ingenting for det, så hadde jeg ikke noe fra før:) Endret August 29, 2009 av Christ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg