Ole-Steinkjer Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Hei. Først og fremst så lurer jeg på hva forskjellen på coilovers & senke sett er? Så lurer jeg på hva som er forskjellen på understell/senkesett. Også mitt hovedspm. Jeg har 15" aez felger med kant stående på bilen nå. Hvor mye kan jeg senke bilen da? Mvh Ole Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet August 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Opp, opp, og opp vi flyr ^^ Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 (endret) Forskjellen på coilcovers og senkesett er at man kan justere coilcoversene opp og ned og hit og dit... Senkesett kan man vanligvis ikke justere noe på... Prisen er også en forskjell :) Senkesett er som regel dempere med fjærer, bare at demperene er kortere, og fjærene stivere enn de originale. Understell er vel en fellesbetegnelse for hjuloppheng og generelt det som er under bilen. Senkesett er som sagt bare fjærene og demperene. Hvor brei er felgene da? Endret August 30, 2009 av Sondre W Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Aha^^ Nå ble jeg litt klokere å :P Jeg har 205/50/15 på dekka. Også har jeg en kant på ca 5 cm. Vet ikke hvor brei felga mine er :P Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 les på innsiden av felgen skal stå der :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Låner denne tråden litt jeg. :) Hvor mye kan jeg senke golfen min med 165/50/15 dekk og 7x15 felg? Skal ha coilovers + senkeskåler. Kan jeg senke 100mm da? Uten å begynne å operere innerskjermene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 hmm... tviler litt på det det vil ta borti hjulbuen forran desværre hvis du får mer lavprofilert dekk og strekker dekket mer så kan det gå Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Ok. Må nesten prøve å se hvor lavt jeg kommer. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg