bonnenn Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Noen som vet om eller har billig styling til min audi a4 1.8? Det er stasjonsvogn men hadde vært kult med litt styling på den... Så om noen vet om ett billig sted å handle eller har noe brukt, ta gjerne kontakt... PM meg! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sisso Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Jeg har kjøpt RS kit til min A4 med Miga Tuning. Rask levering og bra pris. Jeg har sedan da, litt usikker på om det passer til stv. Betalte 6300 med frakt. http://www.migatuning.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laid _Back Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Kjøp speildeksler i krom, for 300.. Det skal jeg gjøre.. Har ikke råd til ordentlig styling, bare gjør små endringer for å få bilen til å se litt kul ut :D Kanskje invistere i styling neste år ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg