IndyDelMar Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Hallais! Nå er jeg lei av rustflekkene på panseret og rundt omkring! Jeg vil rullmale bilen svart, matt svart! Tenkte jeg kunne bruke bengallakk, men har ikke peil på hvor mye jeg trenger? Noen som har peil? Kanskje noen som vet om det vil bli et brukbart resultat i tillegg?:roll: Siter * VW Passat 2003 STV 1.9 TDI * Toyota Corolla AE82 1985 16v TwinCam * Mazda 626 1992 2.0 LS (Vraka) * Mazda 1987 B2600 (SOLGT) * Audi 1990 80 1,8s (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 2 liter holder lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Som Tord sier så holder 2 liter lenge. Jeg hadde på ett lag med sink grunning først også rullmalte jeg golfen min og det vart ett bra resultat. Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Rullemalte poloen min, og brukte i underkant av 2 liter. Blir greit resultat på en vinterbil/gammal bruksbil , og billigere blir det ikke... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 du mener vel BENGA lakk?... Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IndyDelMar Skrevet August 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 du mener vel BENGA lakk?... Jaja, mener selvfølgeliog BENGA lakk.. viste ikke dette var et norsklærer forum:crazysant: Takker for alle svar! Vat hva jeg skal på Biltema å handle etterpå!! Tips til rulletype? Siter * VW Passat 2003 STV 1.9 TDI * Toyota Corolla AE82 1985 16v TwinCam * Mazda 626 1992 2.0 LS (Vraka) * Mazda 1987 B2600 (SOLGT) * Audi 1990 80 1,8s (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Jeg brukte 36-294 over hele bilen :) Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 dette er bengal;) http://bengalcatchat.com/wp-content/uploads/2007/02/bengal-cats-love-water.jpg Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 dette er bengal;)http://bengalcatchat.com/wp-content/uploads/2007/02/bengal-cats-love-water.jpg hahahahha :p Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mecmann Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Jeg vet om de som er jævlig gode me rull, som har lakket amcar og fått ett sinnsykt bra resultat :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Jeg vet om de som er jævlig gode me rull, som har lakket amcar og fått ett sinnsykt bra resultat :D det blir ikke sinnsykt bra lakkering med rulle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Jeg vet om de som er jævlig gode me rull, som har lakket amcar og fått ett sinnsykt bra resultat :D Det vet jeg også, men det var ikke med bengalakk. Jeg ville også brukt mye annet før benga, det har en tendens til å ruste jævlig med benga utapå. Du kan få perfekt resultat med rull, men det er ikke mange som får det til. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Det vet jeg også, men det var ikke med bengalakk. Jeg ville også brukt mye annet før benga, det har en tendens til å ruste jævlig med benga utapå. Du kan få perfekt resultat med rull, men det er ikke mange som får det til. Jeg har IKKE problem med rust på bilen min som er rull malt svart med benga lakk!! Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Er ikke heller det at du ikke har sett rusta enda da? :D Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg