beretta Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Selve stabstaget har brukket (ikke lenke, men selve 21 mm jernet...) på min 850. Forstod hos Volvo at det ikke var den feilen som skjedde oftest, men at det skulle være mulig å bytte selv. Har nå kuttet det gamle med vinkelsliper og skrudd det ut, men fikk ikke til å tre inn det nye på noen enkel måte. Er det noen som har oppskriften på hva som er riktig fremgangsmåte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 staget til høyere for bremseskiven? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beretta Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beretta Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Ingen som vet hvordan jeg skal gripe dette an? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiiaN124 Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Vet dette er en gammel tråd, men siden den ikke fikk svar og andre kanskje finner tråden senere(slik jeg ved en tilfeldighet gjorde) kan jeg ionformere om at det bare er å sette staget inn i hullene der det gamle sto, og skru til boltene. Siter Volkswagen Passat 1.9TDI - Volvo 850 2.5L * Solgt - Mercedes Benz 200E w124 * Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg