VW Vento Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Ser det er lite med folk som ser her på tråde men prøver du allikavel 1. Har sitt på ein 95modell Mr2 GTI 2.0 orginalt 175hk, men er det mykje arbeid å bygge på turbo? 2. Er det noko problem å få den godkjent med turbo? 3. Tåler motoren om eg setter på turbo eller må eg oppgradere noko anna og? 4. Og når det gjelder å montere intercooler i fronten korleis får eg då røra bak til motoren? ka er best? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2 -91 Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 1. du skifter motoren til en 3s-gte samt girkasse, om du skal bygge turbo på gti motoren, blir det vesentlig dyrere, må oppgradere innmat, og kassa tåler nok ikke momentet. 2. Ja. 4. Intercooleren sitter originalt på høyresiden der hvor luftinntaket er, det blir sykt mye trykkfall om du skal ha ic i fronten, gå heller for en feitere enn originalt ic til sidemontering, eller en vannkjølt ic fra f.eks gt4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg