ehrnst Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 noen som spiller LFS her....???personlig synes jeg det er et helt rått spill. spes å drifte i... er det noen som spiller, så post noen bilder ol. da;) er vel noen som spiller....:rolleyes: her er hvertfall en liten drift.... Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Jeg spilte men så ville det plutselig ikke mer.. :( har prøvd å laste ned på nytt også men funker ikke.. Må allikevel installere windows på nytt når jeg får tid.. Får håpe det funker da Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by ehrnst noen som spiller LFS her....??? er vel noen som spiller.. Litt research så finner du denne posten.. og ja, det er noen som spiller det.. enig med deg, kult spill! Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 bare for å korrigere litt, det heter LIVE for speed Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 hehe...jeg veit det MY BAD....må ha blingsa litt på tastene gitt;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg