Gjest lundoz Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 (endret) Hei! Skal bytte mitt nåværende a3 3-eiker skinnratt til multiratt i min nye audi a3 2010 1.4tfsi s-tronic. Er det noen spesielle ratt jeg trenger eller er det bare å kjøpe et som er lik? Ser på ebay at det er mange forskjellige artikkelnummer. 8P0 419 091 også er det en masse bokstaver bak. Noen her som har byttet? Hvordan er det med ledninger etc til spiller? Lett å bytte airbag fra den jeg har nå til ny? Dette har jeg nå: Fant samme bil på møller skøyen som har dette rattet installert:) Da må det være håp om at jeg kan installere et slikt ratt også? Endret Desember 20, 2009 av lundoz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Byttet enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Nope ingen som kan hjelpe virker det som :( Rattet kjøper man bare fra ebay men noen må kunne sette dette sammen .... Si ifra hvis du får noe svar du også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg