Gå til innhold

Selges : Nissan Cherry Turbo -84

Ranger emnet

Sargoth

Anbefalte innlegg

Må da bite det i meg og selge min lille rotte grunnet div komplikasjoner innen familien...

Bilen er "ok" , men blir nok helst som delebil, banebil(hvem vet ) eller åker-rally. Den er i daglig drift , og alt fungerer mer eller mindre som det skal , men før en eventuell EU-OK så må frontrute og v.fremre hjulager skiftes , samt muligens noe rust ( gikk fint igjennom for 18 måneder siden ) .

Bilen fusker noe i fuktig vær , men dette blir jeg ikke helt klok på . Kommer og går litt , men ikke noe gigantisk problem.

Litt fakta :

Nissan Cherry Turbo GTT

Motor : 1.5 liter , 115hk.

225 000 , 1984 modell.

Framhjulstrekk , 3 dørs , 785kg.

EU-ok Juni 2008

Sliten lakk , kan best beskrives som matt-rød.

Står en spesial bugd kasse i bilen , som er integrert hattehylle , denne kan godt følge med. Plass til 6x9 , 2 x forsterker ( iallefall ) , 1x batteri , 1x 15 sub. Noe av anlegget kan følge med imot noe forhandling ( anlegget kostet 18 000 nytt... men selger ikke alt. )

Pris : 8000 ? Kan gå med på et par tusen lavere om den går fort ( innen en 3 uker? ) .

Spørsmål , ta kontakt , send gjerne mail.

NB : Kommer bilder og link til Autodb\Finn i løpet av få dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er muligens int. men har du ett tlf nr jeg kan nå deg på?

mye rust? send PM.

eller kontakt meg på 99420034. :)

Sendte deg privat melding , men tror kanskje at den ikke kom frem ...

Anyways , bilen var på Eu kontroll i dag , og det gikk som forventet. Frontrute må byttes , rust hjulbuer foran + gulv foran og justering a bremser .

Ellers er det ikke stort , men bilen blir avskiltet i desember , og ikke skiltet på igjen av meg.

Bilen selges da altså som åkerrally , regg prosjekt from hell , eller ( mest sannsynlig ) delebil.

Bilen går for 6000 uten stereo\spesialdesignet hatthylle+subkasse i MDF ferdig prutet. Under den prisen så tar jeg delene selv , har jo tross alt masse åkrer her hvor jeg bor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider