Ramidaman Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 (endret) Jeg har en Nissan Primera 95 modell Problemet er at når jeg kjører i fjell blir bilen fort varm...eller varmetrykksmåleren stiger veldig høyt med en gang. Detter skjer ikke når jeg kjører på vanlige veier...så jeg tror ikke det er topppakkninga. Ellers går bilen topp. Et spørsmål til: Hva kan jeg eventuellt kjøpe for å få opp HK på bilen? Og noen som vet hvor mye det vil koste? Takk! :) Endret August 26, 2009 av Ramidaman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Nå er det ingenting som hetervarmetrykksmåler, men går utfra du mener tempmåleren, om den stiger ved motstand, så ville jeg sjekka om det er innmat igjen i radiatoren, er ikke sjeldent disse mangler kjøleribber, ellers er kjølevifte, gjennomstrømning og sirkulasjon verdt å sjekke. Ang mere effekt er det greit å vite hva slags utgangspunkt du har, men en grei vei å gå er GT motor og drivverk, holder ikke det får du skaffe deg en GTI-R-frontcut å få godt med krefter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ramidaman Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Tusen takk! skal prøve det nå, og sjekke det du har fortalt meg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg