l_man Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg skal fikse en golf 3 1.6L 8V Aft. Men jeg finner ikke dynamoreima eller servoreima inne på mekonomen sine sider! Noen som kan hjelpe meg finne rette reimene? Det er 2 stk det er snakk om! Takker for all hjelp:) (Føler meg rett og slett DUM!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 sjekk biltema katalogen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l_man Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Er ikke glad i biltema greier:/ Har så mange kjente med dårlig erfaring m biltema, så holder meg til mekonomen eller noe sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Biltemareimer er ikke noe å være redd for ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Jeg skal fikse en golf 3 1.6L 8V Aft.Men jeg finner ikke dynamoreima eller servoreima inne på mekonomen sine sider! Servoreim artikkelnr: 16-11.5-0685 90,- Generatorreim artikkelnr: 16-6K-0894 290,- Tar utgangspunkt i at du ikke har klimaanlegg og spennrulle til generatorreima.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Biltemareimer er ikke noe å være redd for ;) Biltema reimer har funket fint på forden ;) foringer også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg