Passat eier Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Har montert xenon lys i nærlysa nå på min passat 2002mod. har også i fjærnlysa. det som er problemet med de jeg monterte nå er at når jeg slår på lysa, står de å flimrer i ca 5-10 sek. er det normalt, eller hva er galt?? så hører jeg at radiosingnalet blir svakere, det suser bare. merket det før når jeg slo på fjernlysa, er det noe som går an å gjøre for å fikse det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpedoz Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Har montert xenon lys i nærlysa nå på min passat 2002mod.har også i fjærnlysa. det som er problemet med de jeg monterte nå er at når jeg slår på lysa, står de å flimrer i ca 5-10 sek. er det normalt, eller hva er galt?? så hører jeg at radiosingnalet blir svakere, det suser bare. merket det før når jeg slo på fjernlysa, er det noe som går an å gjøre for å fikse det??? Har samme problemet med mitt xenon kit montert på nærlys (har dog ikke på langlys ennå) Etter det jeg vet, så får nærlysene lavere spenning i kjørelys modus, det liker ikke ballastene helt, hvis du "slår på" lysene, slipper du dette. For å slippe det helt og holdent, har jeg tenkt å koble strøm over ett relé til, slik at de får full spenning også på kjørelys, vil tippe det gjør susen. Har lest andre som har gode erfaringer med nettopp dette. Siter 2011 Audi A4 Allroad / 2011 Skoda Octavia 4x4 Ele Winter 2001 Passat TDI 4 Motion / 2004 Renault Laguna 1995 Opel Omega 2,5 V6 CD / 2002 Ford Focus 1,6 1998 Opel Astra 1,8 / 1985 Opel Ascona 1,8i1983 Mazda 929 2,0 / 1980 Ford Taunus 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg