Buøyvolvo Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Hei,, holder på og prøve og få start på min volvo med MS v3.54. når jeg slår på tendingen starter bensinpumpen og når jeg kjører motoren på starteren stopper den,:( hva kan være grunnen? + at jeg ikke får noe signal til dysene.. det er + inn på begge polene når jeg prøver og kjøre den på starteren. Har bra ginst så det fungerer.:P Takker for svar.:) Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Sannsynligvis feilkobling på tenningslåsen, evt feil tenningsbryter. En av ledningene skal ha konstant pluss selv om starteren går. Sånn som det er nå høres det ut som du har koblet deg inn på en ledning der plussen brytes når startmotoren går... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 tror ikke det heller,:) den går i 2 sec menns den går på statreren. det er som om at den er motsatt av det det skal værre.:) somregel går den når man kjører den på starteren og stopper noen sec når motoren stopper..:) Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190freak Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 På min så starter pumpa når eg setter på tenninga og stopper etter 2-3 sek og starter igjen når bilen er startet. er relë'et som gjør de. så de høres normalt ut for meg.. tror de har noe med at du kan ødelegge pumpa av spenningsfallet som oppstår når du snurrer starteren. Siter Knowledge is horsepower It's better to burn out than to fade away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet August 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Har funnet feilen. var releet som det var noe galt med, det ble bra når jeg byttet rele.:) Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg