Zimmern86 Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Skulle vaske bilen her forleden, da jeg oppdaget at lakken hadde "svulmet" opp, like over ruten. Dette er en 1998 modell, så lurer på om det er noe vits å dra til møller for å dekke det på lakkgarantien? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 lakkgaranti er skjelden på mer enn 3 år, så det er nok liten vits ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 lakkgaranti er skjelden på mer enn 3 år, så det er nok liten vits ja. Hei! Jeg hadde samme problem på passaten, kjørte på møller og det var 15 års rustgaranti, alt dekket av møller :p passat 98mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 DEt går på rustgaranti dette, er det 15 år, trodde det var 12 jeg, fadern har en `97 A4 med rust over ruta. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 DEt går på rustgaranti dette, er det 15 år, trodde det var 12 jeg, fadern har en `97 A4 med rust over ruta. var det 12 år de sa? Ja kan godt stemme det ;D men jeg fikk hvertfall dekket rust på garanti på passaten 98 mod og det ble gjort for en mnd siden. Men rundt ruten er det vel kansje steinsprut så hvis det er en stein som har slått ett hakk i lakken er det ikke garanti, rett meg om jeg tar feil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Skulle vaske bilen her forleden, da jeg oppdaget at lakken hadde "svulmet" opp, like over ruten.Dette er en 1998 modell, så lurer på om det er noe vits å dra til møller for å dekke det på lakkgarantien? Jeg fikk min ordnet på Audi sin lakkgaranti i fjor, og de sa det var 10 års lakkgaranti mot gjennomrusting.Dvs karrosseri som "bobler".Det har vært et problem på enkelte modeller og de har hatt litt vansker med å riktig bli kvitt det,men regner med at etter en runde med oppshining så skulle det vel bli et bra resultat. Det taes forbehold mot at det har vært gjort lakkinngrep av ymse sort av ikke autorisert lakkverksted som møller/audi ikke har avtaler med som de selv sier. Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Så jeg kan dra på møller med min 96 md A4 og få dekket boblene på taket og ny forskjerm? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Da må du jo spørre Møller, ikke et anonyme fjortenåringer på internett. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg